Služby

Administrativní podpora

  • správa datových schránek
  • služby telefonní ústředny, vyřizování vzkazů
  • přebírání balíků/dodávek/pošty a dovoz do společnosti klienta, služby P. O. BOXu
  • účast na jednání, zpracování zápisu z jednání
  • sjednání konkrétních schůzek dle požadavků klienta včetně zajištění pronájmu zasedací místnosti ve městě Zlín, příprava místnosti na jednání, prezentace apod.
  • zpracování podkladů pro obchodní schůzky
  • komunikace s veřejností a úřady
  • zajištění služební cesty - rezervace letenek, taxi a hotelů
  • zajištění změn a jejich administrace ve veřejných rejstřících včetně katastru nemovitostí
  • příprava podkladů pro účetní společnosti – příprava podkladů pro zaúčtování, vedení účetních knih apod.
  • zpracování knihy jízd

Technická podpora

  • správa vozového parku – přezouvání kol, nákup dálničních známek, STK, dolévání kapalin, zajištění úklidu automobilu, zajištění servisních služeb
  • služby osobní přepravy
  • rozvoz a vyzvedávání dokumentů po ČR
  • zajištění úklidu kanceláří

Obchodní podpora

  • předjednání zakázek - oslovování potenciálních zájemců s nabídkou (emailový i telefonický marketing)
  • propagace výrobků klienta
  • průzkum trhu – spokojenost s výrobky a službami společnosti, apod.
  • ověřování spokojenosti zákazníků – klientů (telefonicky, emailovými dotazníky apod.)

Ceník

Časové rozmezí služby Cena služby za hodinu
Administrativní, technická, obchodní podpora Úklidové služby
1 – 10 hodin práce 220 Kč 120 Kč
10 – 20 hodin práce 210 Kč 110 Kč
20 – 40 hodin práce 200 Kč 110 Kč
40 a více hodin 190 Kč 100 Kč

Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
V případě Vašeho zájmu o spolupráci nás prosím kontaktujte. Připravíme pro Vás cenovou nabídku.

Kontakt

telefon: +420 737 565 954
email: prudil@deregio.cz